لینک دانلود@تحقیق در مورد بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان @

تحقیق در مورد بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان |1630950|online-uni-down|تحقیق در مورد بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان ,بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان,دانلود تحقیق در مورد برر
در حال حاظر شما فایل با عنوان تحقیق در مورد بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان را دنبال می کنید .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 14 صفحه

قسمتی از متن .doc :

مقدمه

هدف از انجام این پروژه بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان است می خواهیم بدانیم سطح نمرات کدام کلاس بالاتر بوده برای این کار ابتدا لیست نمرات فیزیک را از دبیر مربوطه تهیه کرده و بعد از انجام عملیات آماری لازم شامل :

الف – کشیدن جدول فراوانی :

ب- رسم نمودارها (میله ای – مستطیلی – چند بر – دایره ای – ساقه وبرگ و جعبه ای )

ج- شاخص های مرکزی (مد ،میانه ، میانگین وزن دار، میانگین جدول فراوانی ، واریانس ، انحراف معیار و ضریب تغییرات)

به بررسی سطح نمرات دو کلاس پرداختیم.

در اینجا، جا دارد از استاد فیزیک سرکار خانم الهامی کمال تشکر را داشته باشیم که بدون همکاری ایشان به پایان رساندن این پروژه میسر نبود.

الف- جدول فراوانی :

برای کشیدن جدول فراوانی جمعاً 24 نفر را از هر دو کلاس به طور تصادفی انتخاب کرده و آن را در سه دسته طبقه بندی نموده و عملیات آماری لازم را انجام دادیم :

دادهای کلاس سوم تجربی (1)

11-14-14-14-16-17-17-17-18-18-18-19

داده های کلاس سوم تجربی (2)

9-9-10-11-12-15-16-16-16-17-18-18

جدول فراوانی 1=

به پایین جدول مراجعه شده

فراوانی تجمعی

درصد فراوانی نسبی

فراوانی نسبی

مرکز دسته

فراوانی مطلق

خط ونشان

دسته ها

1

1

1

4

3

111

12

8

1111

111

12

جمع کل

لطفاً این مورد را به بالای جدول اضافه کنید

کوچکترین

دامنه تغییرات

بزرگترین داده ها

تعداد طبقات

طول دسته

دسته ما :

برای چگونگی دسته بندی باید ابتدا از فرمول استفاده کرده و دامنه تغییرات را بدست آوریم بعد از بدست آوردن دامنه ی تغییرات باید بفهمیم که داده ها یمان را در چند دسته طبقه بندی کرده و طول طبقات را چگونه بدست آوریم برای پیدا کردن طول طبقات از فرمول استفاده کرد طول طبقات به ما نشان می دهد که هر دسته باید چند تا چند تا بالا رود . تعداد دسته ها را هم همان طور که قبلاً ذکر شده در نظر گرفتیم .

خط و نشان :

خط و نشان در جدول فراوانی نشان دهنده میزان داده های آن دسته در کل داده هاست که با خطوطی مشخص می شود در کشیدن خط و نشان برای هر عدد یک خط گذاشته می شود تنها موردی که قابل تذکر است در عدد پنج خط پنجم چهار خط اولیه را قطع می کند (1111) این علامت عدد 5 را نشان می دهد)

فراوانی مطلق : فراوانی مطلق در واقع همان خط و نشان است که میزان فراوانی داده های دسته ی مورد نظر را در کل داده ها به ما نشان می دهد با این تفاوت که در فراوانی مطلق میزان با عدد مشخص می شود.

مرکز دسته :

برای بدست آوردن مرکز دسته از فرمول استفاده می کنیم طریقه ی استفاده کرده به این صورتی است که کران بالایی و پایینی هر دسته را باهم جمع و بر دو تقسیم می کنیم .

فراوانی نسبی و درصد آن برای بدست آوردن فراوانی نسبی از فرمول استفاده می کنیم همان طور که فرمول نشان می دهد باید فراوانی مطلق را به کل فراوانی ها ( جمع همه فراوانی یا میزان کل داده ها) تقسیم نموده و برای بدست آوردن درصد آن کافی است عدد به دست آمده از فراوانی نسبی × 100 کنیم

فراونی تجمعی :

فراوانی تجمعی

درصد فراوانی نسبی

فراوانی نسبی

مرکز دسته

فراوانی مطلق

خط ونشان

دسته ها

4

4

1111

5

1

1

12

7

1111

11



مطالب دیگر:
راههای افزایشی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ریاضیراهکار های بررسی علل اشکالات املا نویسی در دانش آموزان ورفع آناقدام پژوهی با موضوع یادگیری در کلاسهای درس چند پایه مقطع ابتداییچگونه میتوان به کمک تکنیکهای خلاقیت وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشیدچگونه می توان با روشهای نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش آموزان را تغییردادچگونه می توان با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذایب شدن این درس شدچگونه می توان دانش آموزان را به تحقیق وپژوهش در درس مطالعات اجتماعی ودرسهای دیگر تشویق کردقلاویزكاری و برخی عوامل موثر بر آنپاورپوینت بررسی خرپاهای فضاییرساله ایستگاه راه آهن قطار (همراه با 3dmax و اتوکد)پلان اتوکد ایستگاه راه آهنچگونه می توان رفتارهای نادرست وناشایست دانش آموزان پایه اول ابتدایی را اصلاح کردچگونه می توان نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرارکردراهای ایجاد افزایش نشاط دانش آموزان مدرسه راهنمایی درهنگام ساعات استراحت کلاسیراههای برطرف کردن رفتار ناپسند در دانش آموزانعلاقه مند کردن دانش آموزان با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسیراههای جلوگیری از افت درسی دانش آموزان دوم دبیرستان در درس عربینحوی نهادینه کردن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر وروابط مرسوم اجتماعی دردانش آموزان پنجمنحوی تقویت کردن سلامت روحی وراونی دانش آموزان با آموزش مهارت ها وروشهای زندگیعلل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکلنحوه ی ترغیب کردن دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انظباط در کلاسراههای علاقه مند کردن دانش آموزان پایه اول به درس قران وفعالیتهای مربوط به اننحوه ی شیرین وجذاب کردن درس ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزاننحوه جذاب کردن آشنایی باخودرو کتاب حرفه وفن سال سوم راهنمایی با وسایل کمک آموزشینحوه ی لذت بخش کردن تاریخ برای خود ودانش آموزان