لینک دانلود@تحقیق در مورد دستيابيGIS @

تحقیق در مورد دستيابيGIS |1631005|online-uni-down|تحقیق در مورد دستیابیGIS ,دستیابیGIS ,دانلود تحقیق در مورد دستیابیGIS ,دستیابیGIS,
در حال حاظر شما فایل با عنوان تحقیق در مورد دستيابيGIS را دنبال می کنید .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 27 صفحه

قسمتی از متن .doc :

سيستم اطلاعاتي خيابان‌بندي : دستيابي Geographic Information System)GIS سيستم اطلاعات جغرافيايي ) به مديريت توسعه شهري

خلاصه:

Seoul پايتخت كره جنوبي به خاطر خيابان‌بندي بكرش كه قرنهاست در داخل و پيرامون نقشه طبيعي‌اش شكل گرفته بسيار شناخته شده‌است. بخاطر شهرسازي سريع و رشدي كه در سال 1960 آغاز شد اين خيابان‌بندي بسيار پيشرفت كرده‌است. توسعه جديد دوباره در بخش مركزي شهر كه رشد بالا و عمده‌اي دارد به خيابان‌بندي شهر بسيار خسارت وارد كرده‌است. در سالهاي اخير تلاشهاي متعددي براي مديريت خيابان‌بندي شهري كه در غالب قوانين و سياستهاي پديدار شده‌است ولي متأسفانه ابزار مناسب براي اجراكردن اين تلاشها كافي نبوده و اين باعث شده تلاش براي مديريت خيابان‌بندي شهري نادرست بي‌كفايت و بدون برنامه باشد. در نتيجه اين مطالعات سيستم اطلاعات خيابان‌بندي (Land Scape Information System)(LSIS) را براي مديرين خيابان‌بندي شهري و تجزيه و تحليل اثرات قابل ديد پروژه توسعه پيشنهاد شده ايجاد كرد با استفاده از سيستم اطلاعات جغرافيايي (Geographic Information system(GIS)) و تكنيكهاي شبيه‌سازي گرافيك كامپيوتري LSIS بعنوان تابعي براي واردكردن و مديريت داده‌هاي گرافيكي تجزيه وتحليل داده‌هاي مربوط به عنتصر خيابان‌بندي شهربي و تأثير قابل ديد بكار گرفته شده‌است. پايگاه داده براي LSIS با توجه به سيستم چارچوب پايگاه داده سيستم اطلاعات شهري (UIS) تنظيم شده‌است اين كار بمنظور رسيدن به حداكثر انتقال‌پذيري بين اين دو انجام شده‌است.

با توجه به كاركردهاي LSIS نسبت به تجزيه و تحليل اثرات قابل ديد در پروژه توسعه دوباره شهري مشخص شده كه منابع ارزشي از خيابان‌بندي با اين طرح پيشنهاد شده ممكن است از بين برودو. بنابراين در كل مي‌توان گفتLSIS مي‌تواند پايه‌اي براي تصميم‌گيربي در حل مشكلات خيابان‌بندي شهري بوسيله دولت محلي استفاده شود. بعلاوه با روند ترقي بيشتر اجتماعات مبتني بر اطلاعات LSIS مي‌تواند در تقسيم‌كردن مقادير اساسي داده با داده‌هاي مربوط به VIS سودمند باشد و در نتيجه اين امر باعث پرورش كارآيي و ارزش مديريت خيابان‌بندي مبتني بر كامپيوتر مي‌شود.

فهرست مطالب مقاله:

1- معرفي

2- قسمت مركزي شهر SEUL : مشكلات و شرايط خيابان‌بندي

3- توسعه LSIS

1-3 چارچوب اطلاعات خيابان‌بندي شهري

2-3 پايگاه داده براي LSIS

3-3 توابع اصلي LSIS

4-3 كابرLSIS : تجزيه و تحليل اثر ديد

4- نتيجه‌گيري

منابع



مطالب دیگر:
🔍مبانی نظری و پیشینه تحقیق خستگی شغلی 63 صفحه🔍مبانی نظری و پیشینه تحقیق استعداد خستگی شغلی 62 صفحه🔍چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استعداد خستگی شغلی🔍فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری استعداد خستگی شغلی🔍پاورپوینت (اسلاید) کنترل مالی🔍مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشروطی 22 صفحه🔍فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مشروطی🔍چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشروطی🔍مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت دینی 56 صفحه🔍فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هویت دینی🔍ماهیت هویت دینی افراد و بررسی ابعاد آن🔍رویکردهای روانشناسانه و جامعه شناسانه به هویت و هویت دینی افراد🔍مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی سهام 41 صفحه🔍چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی سهام🔍فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نقدشوندگی سهام🔍ادبیات نظری و پیشینه تجربی نقدشوندگی سهام🔍مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض بین فردی 40 صفحه🔍مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض 40 صفحه🔍چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعارض🔍فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تعارض🔍ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعارض🔍پاورپوینت آشنایی با تاریخ مصر باستان🔍پیشینه تحقیق و مبانی نظری اشتراک دانش 45 صفحه🔍چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اشتراک دانش🔍فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اشتراک دانش